RTE editing rivals' Wikipedia entries?

Darren Crowley used Wikiscanner to catch RTE editing rival stations’ Wikipedia entries in favour of RTE:

I’ve caught our National Broadcaster, RTÉ editing numerous Wikipedia articles. These include rival radio station FM104 and TodayFM’s Gift Grub.

Unbelievable!

Good catch Darren.

Update – edited to add in post title (D’oh! Thanks John and Jonathan)

One thought on “RTE editing rivals' Wikipedia entries?”

Comments are closed.